Alege TourX

Cea mai bună selecție

Cea mai bună selecție - TourX a ales cei mai buni furnizori de experiente.

Plăți sigure

Plăți 100% în siguranță: tourx.ro nu stochează detaliile cardului dvs. de plată, toate plățile dvs. sunt procesate printr-o platformă de plată terță parte foarte securizată. Toate informațiile dvs. sunt procesate prin SSL.

Garanții

Garanție 100% dacă experienta dvs. nu se desfășoară, nu plătiți. Dacă, din orice motiv, activitatea nu se întâmplă din cauza condițiilor meteo nefavorabile sau din cauza unor probleme tehnice, vă vom aranja o activitate alternativă pentru dvs. sau vă vom oferi o rambursare completă. Tourx.ro își plătește furnizorii numai după ce ați răscumpărat voucherul.

Asistență furnizată de agenți experți

Asistență turistică: Dacă trebuie să ne contactați, suntem aici pentru a vă ajuta. Vă este ușor să ne contactați, așa că, dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați prin chat live sau telefon, trimiteți-ne e-mail sau completați un formular de contact online.

Operatori turistici verificați

Operatori verificați: TourX lucrează cu operatori cu istoric consacrat. Vă facilităm să vedeți recenziile operatorilor în site.

Rambursări în termen de 48 de ore

Când solicitați rambursări, vom proceda la restituiri în termen de 48 de ore. Toate sumele de rambursare se vor baza pe politica de rambursare a furnizorilor. Atunci când o rambursare este procesată, vă rugăm să asteptați 3 sau 4 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară în extrasul dvs. (timpi standard de procesare bancară). Ne ocupăm de returnări și procesăm rambursările în conformitate cu legislația romană privind protecția consumatorilor.

Oferim o rambursare în felul următor:

1. Politicile de rambursare variază de la un operator de turism la altul și vom respecta politicile definite de aceștia - citiți politica individuală de restituire a operatorului turistic pentru a solicita rambursări.
2. Rambursare de 100% dacă activitatea sau serviciul este anulat din orice motiv de către Furnizor, inclusiv din cauza vremii, a defecțiunilor echipamentului sau în alt mod.

În cazul în care nu puteți participa și trebuie să anulați din motive medicale, vă rugăm să ne contactați imediat cu dovezi și vom încerca să aranjăm o compensație adecvată. Toate rambursările din orice motiv, inclusiv medicale, altele decât cele enumerate mai sus, sunt la latitudinea noastră.

Vă rugăm să rețineți că dacă utilizați un card de credit internațional, procesăm rambursarea în moneda în care s-a făcut factura. Nu vom fi responsabili pentru nicio fluctuație a cursului de schimb valutar sau taxe bancare percepute de banca dvs.

Orice modificare la data rezervării dvs. a experienței (Serviciului) depinde de disponibilitatea și de condițiile individuale ale Furnizorului.

Nu există rambursări pentru orice vouchere pierdute, expirate sau în cazul în care nu participați, uitați sau întârziați la experiență sau servicii.