Alege TourX

Cea mai buna selectie

Cea mai buna selectie - TourX a ales cei mai buni furnizori de experiente.

Plati sigure

Plati 100% in siguranta: tourx.ro nu stocheaza detaliile cardului dvs. de plata, toate platile dvs. sunt procesate printr-o platforma de plata terta parte foarte securizata. Toate informatiile dvs. sunt procesate prin SSL.

Garantii

Garantie 100% daca experienta dvs. nu se desfasoara, nu platiti. Daca, din orice motiv, activitatea nu se intampla din cauza conditiilor meteo nefavorabile sau din cauza unor probleme tehnice, va vom aranja o activitate alternativa pentru dvs. sau va vom oferi o rambursare completa. TourX.ro isi plateste furnizorii numai dupa ce ati rascumparat voucherul.

Asistenta furnizata de agenti experti

Asistenta turistica: Daca trebuie sa ne contactati, suntem aici pentru a va ajuta. Va este usor sa ne contactati, asa ca, daca aveti intrebari, nu ezitati sa ne contactati prin chat live sau telefon, trimiteti-ne e-mail sau completati un formular de contact online.

Operatori turistici verificati

Operatori verificati: TourX lucreaza cu operatori cu istoric consacrat. Va facilitam sa vedeti recenziile operatorilor in site.

Rambursari in termen de 48 de ore

Cand solicitati rambursari, vom proceda la restituiri in termen de 48 de ore. Toate sumele de rambursare se vor baza pe politica de rambursare a furnizorilor. Atunci cand o rambursare este procesata, va rugam sa asteptati 3 sau 4 zile lucratoare pentru ca rambursarea sa apara in extrasul dvs. (timpi standard de procesare bancara). Ne ocupam de returnari si procesam rambursarile in conformitate cu legislatia romana privind protectia consumatorilor.

Oferim o rambursare in felul urmator:

1. Politicile de rambursare variaza de la un operator de turism la altul si vom respecta politicile definite de acestia - cititi politica individuala de restituire a operatorului turistic pentru a solicita rambursari.
2. Rambursare de 100% daca activitatea sau serviciul este anulat din orice motiv de catre Furnizor, inclusiv din cauza vremii, a defectiunilor echipamentului sau in alt mod.

In cazul in care nu puteti participa si trebuie sa anulati din motive medicale, va rugam sa ne contactati imediat cu dovezi si vom incerca sa aranjam o compensatie adecvata. Toate rambursarile din orice motiv, inclusiv medicale, altele decat cele enumerate mai sus, sunt la latitudinea noastra.

Va rugam sa retineti ca daca utilizati un card de credit international, procesam rambursarea in moneda in care s-a facut factura. Nu vom fi responsabili pentru nicio fluctuatie a cursului de schimb valutar sau taxe bancare percepute de banca dvs.

Orice modificare la data rezervarii dvs. a experientei (Serviciului) depinde de disponibilitatea si de conditiile individuale ale Furnizorului.

Nu exista rambursari pentru orice vouchere pierdute, expirate sau in cazul in care nu participati, uitati sau intarziati la experienta sau servicii.